Treść strony

15.05.20 r. PIĄTEK

MOJA MIEJSCOWOŚĆ, MÓJ REGION "Listy, pocztówki, adresy”

♦ Powoli pogoda robi się coraz ładniejsza. Gdybyście mieli okazję przespacerować się w weekend po okolicy przypominam o wyzwaniu Pelagii. Róbcie zdjęcia ciekawostek przyrodniczych, Drugie zadanie to Wasz przewodnik. Możecie sami narysować ciekawe przyrodnicze miejsca. W tym tygodniu rozmawiamy o Waszym domu i okolicy, w której mieszkacie. Proponuję dodać do przewodnika mapę okolicy. Pelagia też już Pilnie pracuje. ????

♦ Jak już wykonacie zadanie zapraszam na wyprawę po odporność z Edusiami.

https://youtu.be/S-aIWTPw3ZM

Pięciolatki GRUPA POMARAŃCZOWA Karty pracy cz. 5 str. 10-11

https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/oa_kp_5_5/mobile/index.html#p=12

Sześciolatki: GRUPA NIEBIESKA Karty pracy cz. 5 str. 10-11

https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/oa_kp_6_5/mobile/index.html#p=13

To samo i jeszcze więcej na tablicy:

https://padlet.com/hannarowicka/4fjs3t3rehc27xn7

Po południu:

Ćwiczenia dużych grup mięśniowych - Worki do młyna.
Dzieci naśladują zarzucanie worka na plecy, dźwiganie go i naśladują ścieranie potu z czoła.
Ćwiczenie z elementem podskoku - Zające na łące.
Dziecko staje na przeciwko Rodzica. Rodzic zmienia go w zająca. Następnie Dziecko naśladuje sposób poruszania się zająca (wykonując skoki podparte) wymawiając jednocześnie słowa: kic, kic.

 

ANGIELSKI

15.05.2020 r. piątek

Pamiętacie już dni tygodnia? To zapraszam na przygody Cookiego:

https://youtu.be/U1kFwQtrHr8

Dziś do wykonania zadanie z piosenki, którą już znacie. Spróbujcie pobawić się literami. Miłej zabawy:

https://www.liveworksheets.com/jc1354zx

i jeszcze jedno:

https://www.liveworksheets.com/ql26554id

« wstecz

Kontakt

Przedszkole w Małej Nieszawce

Dyrektor

mgr Barbara Mrugalska

Dane teleadresowe

ul. Kręta 4, 87-103 Toruń

Dane kontaktowe

Numer kont bankowych

Główny numer konta - Bank Millenium: 35 1160 2202 0000 0003 3278 1372 

Numer konta bankowego - Rada Rodziców: Bank Spółdzielczy 34 9511 0000 0000 2619 2000 0010

Formularz kontaktowy
*
*
*
*